Väljakutsed, mis toovad edu
Ehitustooteid valmistava suurkontserni Saint-Gobain Building Distribution Prantsuse haru oli silmitsi väljakutsega. Nende töötajad ei olnud rahul oma tööriietega: tarned hilinesid, riided olid kehva kvaliteediga, ei istunud hästi seljas ja kulusid kiiresti läbi. Hankejuht Max-Antoine Grolleron sai ülesande leida lahendus, mis töötajatele taas sära silmadesse tooks. Ta otsustas vahetada odavad, aga viletsa kvaliteediga tööriided kvaliteetsete vastu – üks kord tuleb küll rohkem raha välja käia, aga pikemas perspektiivis on see kindlasti tasuv lahendus.
See lahendus oli Blåkläder.
Et tagada parim võimalik tulemus, moodustati töörühm, kuhu kuulus erinevate alade asjatundjaid, ning koostati projektiplaan. Saint-Gobain Building Distributioni jaoks oli oluline, et Blåkläder vastutaks kogu tarneahela eest ning tegeleks järjepidevalt tootearendusega – nii sündiski. Turundusosakond pani kokku kataloogi, millest vajalikud riideesemed välja valiti. Sõelale jäi 45 toodet, millega tootearendustiim edasi töötas, et need vastaksid kõigile kliendi vajadustele. Lisaks töötati välja kuus täiesti uut tootemudelit, mis nüüdseks on jõudnud ka meie põhikollektsiooni. Riided toodeti meie oma vabrikus Sri Lankas, see võimaldas meil hoida kogu tootmisahela oma kontrolli all.
Kuna korralik tööriie peab olema varustatud firma logoga, töötati välja 36 erinevat kujundust, et iga rõivaese, kokku hinnanguliselt 230 000 tükki, saaks õigesti tähistatud. See andis kõigile tööriietele ühtse visuaalse näo, samas võimaldas eristada üle 24 000 töötajast koosnevast personalist üle 20 firmasse ja üle 40 ketti kuuluvaid töötajaid.
Blåkläderi IT-osakond alustas tihedat koostööd Saint-Gobaini itimeestega, et töötajatel oleks lihtne tellida vajalikke tööriideid elektroonilise EDI-süsteemi (Electronic Data Interchange) kaudu. Kui tellimus on tehtud ja teele saadetud, võtab süsteem selle kohe vastu ja annab töösse ning saadab kliendile tellimuskinnituse – töö kiire ja korralik!
Kokku telliti 129 816 toodet, mille Blåkläder saatis 1 559 sihtkohta üle kogu Prantsusmaa ning pani sel moel riidesse 9 300 töötajat.
Koostöö Saint-Gobain Building Distribution Prantsuse haruga on edulugu, milles on kaks eriti rahulolevat peategelast.
Ehitustooteid valmistava suurkontserni Saint-Gobain Building Distribution Prantsuse haru oli silmitsi väljakutsega. See lahendus oli Blåkläder.